Blog

Home  /  Instagram   /  Milyen Fókusz mappákat érdemes létrehoznia egy étteremnek az Instagramon?
0

Milyen Fókusz mappákat érdemes létrehoznia egy étteremnek az Instagramon?

Az instasztorikat, amik csak 24 óráig érhetőek el, véglegesen rögzíteni tudod a profilodon a Fókuszba helyezéssel. A Fókuszba helyezett sztorikat pedig mappákban tudod rendezni témakörök szerint. De milyen témaköröket lenne érdemes hosszú távra rögzíteni?

A kérdés az, hogy mi érdekli a célcsoportodat? Mik azok a gyakran ismétlődő kérdések a vendégeid fejében, amikre érdemes itt válaszolni? Vagy milyen extra tartalmat tudsz nyújtani nekik itt?

Jöjjön néhány konkrét ötletet:

  • Szezonális ajánlat – a heti / havi ajánlat listája és képoei is bátran mehetnek egy Fókuszba – csak a szezon “végén” ne felejtsd el kivenni a Fókuszból azt, ami már nincs az étlapon.
  • Tudtad-e? – Érdekességek az ételeidről, az alapanyagokról, a szakácsodról, a cégedről, stb.
  • Vendégek fotói – Oszd újra a tartalmaikat sztoriban és gyűjtsd őket egy Fókusz mappába!
  • Éttermünk / kávézónk / cukrászdánk / bisztrónk… – A vendégtérről készült képek különösen fontosak azoknak, akik még nem jártak nálad.
  • Esküvők – Szoktak nálatok esküvőket tartani? Ha igen, akkor gyűjtsd egy Fókuszba az ide kapcsolódó sztorikat: az esküvői dekorációtól kezdve, a menüsoron át, az ifjú párról a helyszínen készült képekig