A MEGFELELŐ IDŐBEN A MEGFELELŐ KÖZÖNSÉGET

Éttermedet pontosan azok az internetezők találják meg a Google-on, akik az általad hirdetett dolgokat keresik (legyen szó napi menüről, különleges fogásokról vagy rendezvényhelyszínről…).

HELYI SZINTEN VAGY VILÁGSZERTE

A hirdetésekkel megcélozhat egy adott országban, régióban vagy városban élő embereket – vagy akár az étterem körüli adott sugarú körben élőket is.

CSAK AZ EREDMÉNYEKÉRT FIZETSZ

Csak akkor kell fizetni a hirdetésért, ha valaki kattintással meglátogatja weboldalad, azaz, ha a hirdetés valóban működik. A megjelenés önmagában még nem kell fizetni!

MÉRHETŐ EREDMÉNYEK

Nincs több találgatás (mint pl. egy rádió vagy újsághirdetés esetén), csak számokon alapuló tények: hányan látták a hirdetést, hányan reagáltak arra, hányan látogatták meg a weboldaladat.

Google AdWords hirdetések

A Google AdWords hirdetések az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy eljuttasd üzenetedet meglévő vagy leendő vendégeidnek. Nem csak azért kiváló platform, mert pontosan meg tudod határozni kinek, milyen érdeklődési kör szerint, mikor és hol jelenjen meg a hirdetés, hanem mert csak akkor kell fizetni érte, ha valaki rákattintott, a megjelenésért nem. Segítségedre lehetünk tanácsadással és oktatással vagy teljes kampánymenedzsmenttel.

Google AdWords hirdetésekkel kapcsolatos feladatok:

Hirdetés céljainak meghatározása

Érkező oldal tervezése

Kulcsszavak meghatározása

Hirdetéscsoportok megtervezése

Hirdetések készítése

szöveges hirdetések megírása, hirdetéscsoportonként min. 3 szövegváltozat

Kölcsönös, közvetlen kommunikáció az ügyfelekkel (reakció a kommentekre, üzenetekre, értékelésekre)

Kampányok felügyelete

Elemzés alapján a hirdetések esetleges módosítása