Mi a marketing stratégia? Milyen eszközök állnak rendelkezésre? Mit lehet jó kommunikációval elérni és mi az, ami nem a marketing hatásköre?

A célcsoport(ok) meghatározása után megfogalmazhatjuk, hogy mi a fontos / érdekes leendő vendégeink számára, és kifejezetten nekik szóló tartalmakkal hívhatjuk fel éttermedre a figyelmüket.

Milyen eszközöket, platformokat használhat egy vállalkozás? Milyen hirdetési lehetőségei vannak, mikor melyiket érdemes használnia, mi a hatékony?

Komplett marketing terv megalkotása közösen (Veled együtt), megvalósítható ütemtervvel, a Te éttermedre és a Te céljaid elérésére szabva.

Tanácsadás / oktatás

Az online marketing ma már legalább olyan bonyolult, mint autót vezetni. Emlékezz vissza a jogosítvány megszerzésének időszakára. Lehet, hogy már az első órán is gond nélkül váltottál sebességet és nem fulladt le a tanulóautó, de a párhuzamos parkolás is hibátlanul ment már az első héten is? Nem szégyen szakértői segítséget kérni, nem kell mindennel egyedül megküzdeni. Természetesen számít, hogy mekkora a költsége a segítségnek (legyen szó tréningről, tanácsadásról, könyvről vagy szolgáltatásról), de az sokkal fontosabb, hogy mennyit buksz azon, ha nem kérsz segítséget! Mennyi időd megy el feleslegesen, mennyi pénzt költesz el feleslegesen és mennyi bevételtől esel el...